Souhlasím Na našem webu Zdraví bez chemie využíváme soubory cookies. Díky nim můžeme naše stránky upravit tak, aby fungovaly jednoduše a efektivně a co nejvíce vám vyhovovaly. Pokud budete i nadále využívat naše stránky, aniž byste si změnili nastavení, budeme to považovat za váš souhlas s používáním cookies. Více o souborech CookiesOchrana osobních údajů

Theme Settings

Mode Layout
Theme color
Choose your colors
Background Color:
Obnovit původní

.

Poslední příspěvky

Jak získat zpět formu a nevzdávat plány

Jak získat zpět formu a nevzdávat plány

Tomáš Křivánek led 11, 2018 Pro zdraví 0Komentáře

Leden, měsíc odvážných předsevzetí, nových startů a velkých plánů… Také období, kdy se po Vánocích vracíme do běžného pracovního režimu, což není mnohdy snadné. Kdo nepropadl všem těm svátečním lákadlům v podobě sladkých dobrot, chlebíčkům a podobných laskomin, je šťastný člověk. Nemluvě o vyspávání a lenošení u pohádek. Jak tedy získat zpět formu a současně neupustit od velkých plánů už v prvním lednovém týdnu?

Odložte předsevzetí

Po dovolené a prázdninách není obvykle jednoduché se zas nastartovat. Natož když jde o prázdniny vánoční a dovolené, u kterých je zvykem trávit je ve společnosti rodiny, přátel a dobrého jídla. Přesto že je Nový rok dnem nových začátků, co to letos udělat jinak? Poznamenejte si své plány i předsevzetí a vraťte se k nim koncem měsíce. Až se váš každodenní program trochu usadí a vy uvidíte své plány reálněji, než tomu bylo ze sedačky u televize, pusťte se do toho. Pro útěchu, nezáleží přece, zda začnete od prvního dne v roce nebo prvním měsícem.

Začněte detoxem

Jste-li stále líní, máte problém ráno vylézt z postele anebo vás tíží nějaké to kilo navíc, začněte detoxem. Za tímto účelem je dobré sáhnout po bylinkových čajích. Například kopřivový čaj je vhodný k odstranění nečistot z těla a nastartování procesu trávení. Účinnou látkou k detoxikaci organismu je i ostropestřec mariánský, který působí i na snížení cholesterolu v krvi. Současně si dopřejte dostatek zeleniny, vlákniny a zapomeňte na bílý cukr a mouku.

Pohyb

Chcete-li se dostat do formy, nezapomínejte na pohyb. Pokud se vracíte domů pozdě a nemáte možnost vyrazit ven, využijte alespoň krytá sportovní centra, která jsou dnes často i v kancelářských budovách. Nic ale není potřeba přehánět, každý krok se počítá. Když nemáte jinou možnost, jděte alespoň kus cesty do zaměstnání a zpět pěšky. K nastartování organismu vám může pomoci i Bylinkový čaj ENERGIE, který obsahuje například guaranu a mátu.

Zanechte svou odpověď

*
**(Nezveřejněno)
*(Site url s http://)
*